close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גרין קארד לארצות הברית

מערכת שורשא שבט, תשפ27/01/2020

גרין קארד הוא הצעד הראשון בירידה מהארץ לארצות הברית

תגיות:
זה כבר לא חדש, מי שחי בארצות הברית יעיד כי רמת החיים שלו שונה בתכלית השוני משל האחרים- אלו שמנסים לגמור את החודש ולשרוד את המצב הנתון. למעשה, כאשר מדברים על ארצות הברית מדברים על תושבים שנהנים בהמון תחומים ולא רק בתחום הכלכלה. זו יכולה להיות הבריאות שלהם, זו יכולה להיות המסגרת החברתית שלהם אבל הכי חשוב לדבר גם על הביטחון וההשכלה שניתן לרכוש. באמצעות כל אלה אנשים בוחרים לחיות ולהגר אל ארצות הברית אבל קודם כל הם לא שוכחים לדבר גם על גרין קארד לארצות הברית.

האם אפשר להגר בלי אשרת כניסה?
בכדי שתוכלו לממש את החיים
הנכונים בארצות הברית, יידרש מכם לבדוק הכול אודות גרין קארד לארצות הברית. גרין קארד – האשרה שבלעדיה ספק אם תוכלו להסתובב ברחוב ולפסוח על "אימת שירותי ההגירה". כמו בכל מדינה ובפרט לאחר אסון התאומים, ארצות הברית הפכה קשוחה יותר עם אנשים ובפרט עם מהגרים. לכן, אי אפשר לממש שום חלום לפני שבכלל מדברים על גרין קארד המעניק אפשרות של שהייה ובו זמנית למידה או עבודה. אז מזה ניתן להבין כי גרין קארד הוא סוג של תעודת זיהוי לכל דבר ובלעדיו אי אפשר לממש שום דבר חוקי בארצות הברית. באמצעות האישור הנ"ל יכולים מהגרים כמוכם להגר ממדינות שונות ולחיות ללא חשש ולצמיתות במקום. המסמך הרשמי הזה מעניק תושבות קבע ומשמש הוכחה למי שמחזיק אותו כי אכן הדברים מתקיימים גם עבורו.

אלו יתרונות מעניק גרין קארד למשתמש בו?
מבין מגוון היתרונות של גרין קארד, גרין קארד לארצות הברית מעניק הטבות הגירה לרבות זכויות לעבוד במקום, ללמוד ובגדול לקיים זוגיות או חיים רגילים. התנאים לקבלת האישורים קשורים קודם כל בגיל – כאמור, המבקש צריך להיות בן 18 לפחות ואם כבר קיבל את המסמך, חייב זה לשאת אותו עליו בכל רגע נתון, זאת בכדי למנוע בעיות או התקלות עם רשויות ההגירה/ משטרה ועוד. כמו כל תעודה מזהה אחרת, משמש הגרין קארד תעודת זיהוי לאותו אדם שאיננו אזרח.

כיצד ניתן לקבל אשרת גרין קארד?
גרין קארד לארצות הברית מותנה בעדכונים המתרחשים לצד שינויים באופן התכוף של העניין. כמו כן, יש כמה וכמה צעדים שיש לנקוט בהם לרבות תקופות של המתנה עד לקבלת האישור המיוחל. עומדים לפני הרשמה או תהליך של בקשה חדשה? לפני הכול חשוב לדעת איזו אשרה אתם צריכים? האם אתם מגיעים לארצות הברית בכדי לקיים זוגיות? רוצים ללמוד או לעבוד? לכל אשרה יש את הדרישות שלה וכאן יהיה עליכם לחקור בדבר.

חושבים על מעבר לארצות הברית? הגיע הזמן לעשות את זה נכון ועל פי כל הכללים אשר יאפשרו לכם חיים חדשים במדינה חדשה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה